It's like learning to fly or falling in love

Har "hittat" en låt på min iPod som jag har kommit på är bra. Har iofs hittat många men denna hittade jag idag.
One step at the time - Jordin Sparks

Nästa projekt i musiken ska vi skriva en låt på engelska om stockholm. Jag har funderat lite på det där och kommit fram till att det är ganska krångligt, eftersom att det inte finns någon engelsk "översättning" av Stockholm och att det låter väldigt löjligt med svenska ord i engelska texter. Jag hoppas att innehållet och själva poängen med låten inte måste vara om Stockholm, utan att man kanske bara nämner det nån gång eller syftar på Stockholm nån gång.

Henry glömde en låt igår när han skrev om Simple Plan; Almost had you.

Det var allt för mig idag tror jag //A<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0