H:et skriver för första gången på denna blogg! :D:D

Just ny har jag skaffat en del nya låtar :D. Eller nya och nya... Har inte kunnat skaffa på ett tag iaf

Pink - So What    -     I wanna get in trouble, I wanna start a fight. Nananannana nanananana. And guess what? Im having more fun!
En sån riktigt skön och svänging låt :D

The Ting Tings - Shut Up And Let Me Go     -     For the last times you will kiss my lips so shut up and let me go
En ännu svängingare låt som är lite mer åt techno hållet, men inte helt riktigt. Typ justice blandat med ngt anant :D

Nicole Scherzinger - Whatever you like      -     I do what I think you like, I do what I think you like.
Typ en typisk grym hiphop där en tjej (Nicole) och några gangstah killar sjunger

T.I. ft. Rihanna - Live Your Life    -     Maaariah Heeee, Mariah Håååååå
En aaaaaaalltför känd melodi som man inte ens glömmer om man får minnesförlust, fast denna gång tillsammans med Rihanna. Alltså en remix utan något konstigt rumänska bortsett ifrån lite heeeeee och håååååå

Foo Fighters - Everlong     -     And I wonder, when I sing along with you. If everything could feel this good forever
En gammal låt som är ifrån 1997, men jag upptäckte nyligen. Vet inte vad mer jag kan säga än: FOO FIGHTERS!!!!!

Foo Fighters - Best of you    -     I got another confession to make, Im your fool. Everyone got their chains to break, holding you.
Gillar ärligt talat inte refrängerna så mkt, men versen äger bara såååååå jävla mkt!!!



Allt från Hen3ly denna gång ;). Och jaa, det är det som H:et står för ;D


Kommentarer
Postat av: ica

gaaaaaaaah jag hatar verkligen Nicole Scherzinger... har mina anlednigar..

2008-09-11 @ 17:49:38
URL: http://icaslife.blogg.se/
Postat av: Hanna

hatar också NS!! BLä!! Men jag gillar So What och Love your life!

2008-09-11 @ 18:44:55
URL: http://youneedtobenicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0