It's not over

Jepp då var det dags igen. Efter veckor av ingen uppdatering alls på denna blogg ska jag nu lägga till lite info.
För det första så har jag hittat en låt som iaf jag tycker väldigt väldigt mycket om. Den är gjord av My Chemical Romanceoch heter Welcome to the black parade.

Jag har ett litet problem. Jag fungerar på att söka in (eller jag kommer att göra det) på kungsholmen musik. Men jag kan inte bestämma mig för vilken låt jag ska välja att sjunga. Sara tycker att jag ska ta en sång jag gjort själv men jag måste fundera noggrant över det där.

En sak till. Om någon har någon bra idé på vad som är en bra låt som man kan sjunga på julavslutningen kan ni gärna skriva det i en kommentar.. Det behöver inte va en julsång.

Detta var det.. //A<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0