Tänk efter i stället för att bli sura please ;)

Nu ska jag berätta om en sak som jag tycker är lite löjlig. Ni tycker ju att jag är löjlig mina vänner, så det jänmar ut sig... Men iaf. Man är i ett band. Man kaninte spela ett instrument men man vill absolut spela det ändå bara för att sin "snygga" idol (detta gäller mest tjejer) spelar det instrumentet. Okej Jason Mraz är typ min största idol tillsammans med typ Kent, men jag spelar inte gitarr för att han gör det, och gör det bra. Jag spelar gitarr bara för att det är kul. Visst han kan vara en inspirationskälla ibland, men asså... Jag tycker att man ska spela 1: ett instrument som man kan ha tillgång till ofta. 2: något man tycker verkar roligt 3: kanske något nån i familjen spelar så att man kan få hjälp och nr4: för att bota depression. Hårda ord kanske men det är vad jag tycker.
//A< 

Kommentarer
Postat av: Hanna

vem tänker du på?

2008-09-20 @ 19:08:24
URL: http://youneedtobenicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0