Ryskt Disco vs Kent

Yes. På So-lektionen satt jag, Asse, Roxy och Serhiy i klassrummet. Asse ville höra kärlekens tunga eftersom hon inte hört den och jag sagt att den var så bra. Men Roxy örsökte förstöra allt med sin musik och så eftersom hon av oklar anledning inte gillar Kent. Då kom Serhiy med sin superdåliga ryska discomusik, och den tyckte Roxy var helt OK...


Lyssnade på en låt jag inte hört på länge. I'll be waiting. Lenny Kravitz. Jag insåg att jag inte lyssnat på texten i versen, som faktiskt är ganska bra. Fast jag är ändå trött på refrängen.

He broke your heart  
He took your soul
You're hurt inside
'Cause there's a hole
You need some time
To be alone
Then you will find
What you always known


















I'm the one who really loves you baby
I've been knocking at your door
¨
//A<





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0