Hen3lys favoriter - Simple Plan! :D

Skrev om The Killers förra gången och tänkte att jag skulle skriva lite om Simple Plans låtar!
Ännu flera skitgrymma låtar av skitgrymma artister på denna skitgrymma sida, så skit på dig om du inte tkr som jag ;D.

Simple Plan

No Pads, No Helmets... Just Balls (2002)

Im Just A Kid - Im just a kid and the life is a nightmare.
En glad låt som egentligen har en fett deppig text. Bättre än Im just a girl av No Doubt ;D

Addicted - Im addict-, Im addicted to you.
"Im a dick, addicted to you". Har en väldigt bra melodi som är ganska söt, fast lite... udda uttal ^^

God Must Hate Me - God must hate me, he cursed me for eternity.
Inte någon jääättebra låt egentligen, men är väldigt rolig att lyssna på om man hör texten x)

I Wont Be There - Cuz when you wake up, I wont be there, I wont be there.
Feeeeett skoj att sjunga med i ;D. Melodin svänger upp och ner hela tiden typ, så låten är ofc svängig ^o^

One Day - I'll be old enough to do, to do, to do what I want to
Nananana nanananana. Jag kommer bli stor en dag. Nananana nananananana

Perfect - Cuz we lost it all. Nothing lasts forever. Im sorry, I cant perfect
Sööööötaste låten av Simple Plan ^^

Still Not Getting Any (2004)

Shut Up - So shut up, shut up, shut up. Dont wanna hear it
Tyst med dig! Stör inte mitt jobbiga liv!

Welcome To My Life - No you dont know what its like, Welcome to my life...
Jag har det jobbigaste livet i världen! Så det så!

Perfect World - In a perfect world, this could never happen.
Plötsligt ska du begära allt.

Thank You - So thank you for showing me, that best friends can not be trusted
Och sen så försvinner dina vänner och sviker dig.

Me Against The World - Im a nightmare, a disaster. Thats what they always said
Och efter att dina vänner försvinner så hatar du världen och ska bekämpa den

Jump - Dont wanna think about tomorrow, Jump!
Men sen så ångrar du dig och skiter i alla bekymmer, Jump! Feeeett najs låt! :D

Everytime - All I want is one more day with you, its all I need
Efter du hoppat tänker du på den gamla tiden och vill hoppa tillbaka till den tiden... Förresten så är inte alls Perfect sötaste låten, utan denna är ^^

Untitled - How could this happen to me?
... och du ångrar allt du gjort, typ.

Simple Plan (2008)

When Im gone - Miss me when Im gone.
Jag är bäääähst. Du kmr sakna mig senare och ååångra dig.

Take My Hand - Close your eyes and please dont let me go, dont, dont, dont, dont let me go.
Riktigt fräck låt! :D. Älskar den där biten "dont, dont, dont, dont let me go!"

End - Dont! Dont let me go! Its not the end!
Dont, igen! :D. Lika bra som Take My Hand :D

Your Love Is Just A Lie - Your love is just a lie, lie, lie. Its nothing but a lie, lie, lie.
Min tjej är otrogen! Det enda hon kan göra är LIE, LIE och LIE (uttalas på engelska. Asså, hon är ingen lieman ;)  )

Save You - Sometimes I wish I could save you, and there's so many things I want you to know.
Aaaw, min kärlek är halft död! (eller fångatagen av ngn piskman...)

Generation - Hey Ho(e?), lets go! We're gonna do it til we die!
Do what? Med hoe?? Hmm... O.o

I Can Wait Forever - Another day without you with me, is like a blade that cuts through me.
Aaaw. Den är sötare än Everytime och Perfect!! (Eller kanske inte, jag venne, men den är feeeeett söt och feeeeett bra! :D)


Det var allt för denna gång! ^^. Kommer mer sen. Jag vet att ni ser fram emot det, men min tid är dyrbar och jag har inte så mycket tid för sånt! (eller så har jag skiiitmkt tid, men är bara lat...)

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha det där måste ha tagit evigheter att skriva ^^

2008-09-17 @ 18:55:05
URL: http://youneedtobenicer.blogg.se/
Postat av: Asse

i can wait forever är <3

it reminds me of jonne ^^

2008-09-19 @ 19:40:48
URL: http://blondieshrek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0