Hen3ly skriver, IGEN! :D

Muhahahaha. Hen3ly kommer ta kontroll över hela bloggen med sina superinlägg om sina superartister och deras superbästa superlåtar! Super-Muhahahahahaha

The Killers

Sawdust (2007):
All The Pretty Faces   -   I dont feel like loving you no moooooooore
Ahuh huh huh huh. Skitkass text som de får att äga. Eller inte äga, utan ääääääga :D

Leave The Bourbon On The Shelf   -   I love you endlesslyyyyy, darling dont you see, Im not satisfied until I hold you tight
Söttisch och coolisch på the same time :D

Sweet Talk   -   Let me fly when I need a release from these troubles of mine
Ekoooooo, ekoooo, eko musiiiiiiiiiik, musiiiiik, musik. Det eeeekaaaaaar tyyyyyyyp.

Under The Gun   -   Kill me now, kill me now, kill me now
Kill me now

Show You How   -  I wanna show you. Maybe we were something to go.
Venne om det är så de sjunger, men det är en naaajs låt iaf :D

Move Away   -   Move away, hard times dont come 'til tomorrow.
Glöm idag och... känn dig cooohl

Daddys Eyes   -   You know you got your daddys eyes
Känn dig cuuuhlare. Eller oj, du har din farsas ögon, nörd

Romeo And Juliet   -   You and me babe, how about it.
Känn dig söt istället för cool. Det är en annan fin känsla också =)

Hot Fuss (2004):

Jennifer was a friend of mine   -   Tell me what you wanna know, oh come on, come on, come on.
Känn dig cuuuhl igen. Nee men blööö. Pallar inte skriva kommentarer hela tiden... Att jag fortsätter...

Mr. Brightside   -   Jeaaaalousy, turning saints into seas
GRYYYYYM LÅT!!! Troligtvis den bästa av The Killers. Denna som fick mig att bli beroende av The Killers för andra gången

Somebody told me   -   Somebody told me, you have a boyfriend, who looks like a girlfriend
Jag är coolare än dig pojkvän! D'uh!

All These Things That I've Done   -   You know you gotta help me out, yääääähehehe
Skööööööööönaste låten av TK (iaf en av dem). Så fin känsla och röst ^^

On Top   -   Its just a shimmy and a shake, Uh huh.
Uh huh... LÅTER SKIIITNAJS!! :D:D:D. Det tror man inte vaaah?

Midnight Show   -   Its in the midnight show
Som ovan: Its in the midnight shåååååååååååååååw

Sams Town (2006):

Sams town   -   I see Sams town
En bra låt... ... ... ... ... ... ...        Att du orkar läsa vidare!!!!

When You Were Young   -   Doesnt look a thing like Jesus
Låten som fick mig börja med TK!! :D:D. Finns med i GH och är läääätt min favvo där ^^

Bling   -   Hiiiigher and higher
Bara slutet som ääääger egentligen, fast de andra bitarna är väl också grymma :D

Uncle Jonny   -   When everybody else refrains, my uncle Jonny did cocaine
Whooow. Nice Uncle!! Min stora idol! Så vill jag bli när jag blir stor... *drömmer*

Bones   -   Dont you wanna feel my bones, on your bones?
En feelgood låt :D (eller udda sätt att fråga chans på ngn... Vill du inte känna mina ben mot dina...)

The River Is Wild   -   You better for the hills before they burn
Cuuuhl igen.


Sååå ^^. Det var de låtarna jag gillar mest ifrån The Killers ^^. Nästa avsnitt av "Hen3lys favoriter" så får ni se om Simple Plan!! (dvs om det kmr ngn mer... Fett jobbigt ju...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0