Ojdå....

Här har det inte hänt något på jätte länge... Över en månad nu men under lovet kanske det blir lite mera. Vi har haft jätte mycket i skolan och så.. Men nu är det jullov och då ska vi slappa och ladda inför nästa termin! Även hinna med att skriva mera här.

Jag undarar mest vad ni vill läsa om. Ska vi bara ge tips på låtar ni inte hört, det vi tycker om eller skriva vad vi tycker om olika artister och vad de har för sig. Jag kom på att man kan ju skriva vart alla de olika artisterna ska ha konserter här i Stockholm och så :p Det blir väl bra?

Då kan jag börja med det då.

(Det blir bara Globen, Annexet och Hovet).

Chris Brown,  23 jan 2009, Hovet
Oasis, 28 jan 2009, Globen
Metal Crusade, 11 feb 2009, Annexet
AC/DC, 20 feb - 22 feb 2009, Globen
Metallica, 7 mar - 8 mar 2009, Globen
Melodifestivalen 2009, 13 mar - 14 mar 2009, Globen
Bob Dylan, 23 mar 2009, Globen
HammerFall, 29 mar 2009, Hovet
Mando Diao, 25 apr 2009, Annexet
Simply Red, 26 apr 2009, Annexet
Beyoncé, 13 maj 2009, Globen


Lite ny musik kanske inte skulle skada.

Britney Spears har ju släppt en ny skiva likaså med Christina Augilera. Sen finns det nog flera hundra mer men det är de jag vet om just nu ;)

Vi kan börja med lite från Britneys nya skiva.

Cicrus



Blur




Amnesia



Sista blir Hot'n'cold av Katy Perry :)



// Ica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0