Tjena mors ;]

Hej alla bloggläsare :]

Jag är ny på denna blogg, jag hade tråkigt och fick vara med och blogga här med :p

Om ni vill lära känna mig bättre kan ni ta och kolla in min personliga blogg ;]
Lite kort om mig då.
Jag går i nian och på fritiden tränar jag BJJ och sitter här vid laptopen och antigen bloggar eller kollar mejlen och lyssnar alltid på musik! Ibland så pluggar jag lite också :p Men bloggar på lite olika ställen :p På tokiohotel.org.uk, tokiohotelswe.blogg.se och sen min egna, icaslife.blogg.se. Har nog inte så mycket mer att berätta om mig själv då :p
Jo jag är ett stort TH-fan som ni kanske ser i och med vad jag håller på med på fritiden, uppdaterar med nyheter om dem osv :p Im obsessed (a)

Jag har på ett tag inte lyssnat på TH men har kommit in i det igen och lyssnar mer på dem igen :] Älskar dem än och Tom <3.
Mer om musik kommer senare när jag kommer på om vilka jag ska skriva om ;]

xx Ica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0