The Ting Tings (Hen3ly)

Hej igen alla glada läsare :D (Det finns inga som kan läsa våran blogg dagligen och ändå vara ledsen (: ). Nu är det dags för mitt inlägg om The Ting Tings som jag sa att jag skulle skriva :D.

Ok då, inte hela gruppen äger, men de har några låtar som äger skitmkt x)

That's Not My Name - They call me Hell, they call me Stacey, they call me her, they call me Jane. That's not my name!
En låt som passar för de som har ett namn som hela tiden blir fel (Tilda... xP). Deras kändaste låt tror jag

Great DJ - Imagine all the girl, ah ah ah ah ah ah ah. Imagine all the boys, ah ah ah ah ah ah ah.
"Hackig" låt som äger x). Ni förstår vad jag menar när jag säger hackig när ni hör den x)

Shut Up And Let Me Go - Now oh so easily you're over me. Gone is love. It's you that ought to be holding me.
Riktigt rolig att sjunga med i :D. Fräck röst och text samtidigt som rösten svänger upp och ner och allt går snabbt och allt äger :D.

Keep Your Head - Ten minutes to go, and I wanna go home
Min personliga favvo :D. Har tagit ut det bästa av The Ting Tings typ. Snabb beat som får låten att gå framåt väldigt snabbt samtidigt som rösten äger föööör mkt (fourteen = foo een). Melodin är en sån feelgood melodi så att man känner sig glad av att höra den och texten är dessutom skitbra. Handlar om typ ungdomsliv och hur man ska "keep your head".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0