Länge sen...

Förlåt alla läsare om att det har varit lite glest med inlägg här.. Men vi har haft en hel del med skolan också men vi ska bli bättre ;]

Hoppas ni inte har saknat oss alltför mycket :p

Men nu till musiken då :]
Själv har jag inte mycket nytt om musik tänkte bara visa er lite bra låtar och sen min iPod xD

Britney Spears - Womenizer



Christina Aguilera - Keeps Gettin' Better



Pussycat Dolls - When I Grow Up



Vanessa Carlton - 1000 miles (LIVE)



Men nu ska jag ta och sova så jag är pigg imorn och kanske skriver igen då vem vet ;)

xx Ica

Kommentarer
Postat av: Asse

Vanessa Carlton var mysig =)

Jag är lite kär i hennes röst nu hihi (a)

2008-10-16 @ 14:54:26
URL: http://blondieshrek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0