(Nostalgi?)låtar

Enrique Iglesias - Somebodys Me: Somebody wants you, somebody needs you...
Jag venne egentligen vad jag ska säga... Låten symboliserade bara min och Annies vänskap såååå jävla mkt... Den som började den nästan ju... Är det borta nu? :'(

The Killers - Mr. Brightside:
Open up my eager eyes, coz Im Mr. Brightside
Låten fick mig att börja lyssna på The Killers igen, vilket är bland det aaaallra bästa bandet ngnsin... Hörde den när jag lånade brorsans mob och åkte ut till Tildas land... Alltid är det roligast när man är hos ngns land. Hur lång tid kmr det ta tills nästa gång nu? >.<

Simple Plan - Perfect: Im sorry, I cant be perfect
Alla gör sina misstag, speciellt jag med mina megamisstag...

The Script - Talk You Down: And try to open your eyes, this is relationship suicide
Känns passande för min nuvarande situation. Tkr bara själv att det är såååå onödigt om allt bara pajar för en sak jag gjorde fel. Visst att det kan ha varit en lite stor sak, men ändå... Gör allt för att ställa allt till rätta igen, om det nu finns. Coz if you go, I go...

The Scrpit - Before The Worst: Before too late, before too long. Lets try to take it back, before it all went wrong
En andra chans att ställa allt till rätta? (A)

The Script  - The Man Who Can't Be Moved:
Coz if one day you wake up and find that your missing me, and your heart starts to wonder where on this earth I can be, thinking maybe you'd come back here to the place that we'd meet, and you'd see me waiting for you on the corner of the street. So I'm not moving...
Håller mig kvar i Stockholm...

The Script - Breakeven:
What am I suppose to do when the best part of me was always you
Klarar mig inte nu typ... Blööö. Im falling to pieces. Ni borde verkligen höra denna låten, för den äger. Texten är verkligen jättefin.

Ojdå, var inte direkt positiv denna gång. Men det går över snart hoppas jag och då kmr piggare och fräschare inlägg om mindre deppiga låtar. Sry för denna gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0